4 Принципи складання ідеального заголовка
У Вас ніколи не буде другого шансу справити перше враження.
Бернард Шоу
Заголовок — це перший компонент, який зустрічає користувача. Його привабливість обіцяє або гучний успіх або гучний провал. Оскільки на заголовок звертають в 5 разів більше уваги, ніж на текст.
Завдання заголовка — прикувати увагу читача; затримати погляд і спровокувати до дії. Час створювати заголовки, які порушать тишу вашого сайту: натовпу передплатників, гігабайти трафіку і мільйони продажів.
Якщо заголовок не продає, ви втрачаєте 90% свого прибутку. Як змусити заголовок працювати в повну силу? Як не помилитися, як намацати правильну жилку і на що поставити акцент, щоб відірвати погляд клієнта від конкурентів?
4 простих принципів:
- – унікальність;
- – терміновість;
- – корисність;
- – конкретність.
Розглянемо детально правила ідеального заголовка.
- 1. Ваша реклама не виділяється з маси? Ви не відрізняєтеся від конкурентів? Як результат — ви змішуєтесь із натовпом. Унікальність спонукає інтерес і ви отримуєте вигідні шанси закрити більше користувачів на покупку.
- 2. Заголовок повинен дати знати, чи є пропозиція цікавою і вигідною для читача.
- 3. Не заганяйте читача в тимчасові рамки. Однак дайте йому відчути, не прочитавши текст нижче, він втратить потенційних клієнтів або вигідну пропозицію.
- 4. Оцініть цільову аудиторію. Складіть портрет її інтересів, а потім підлаштовуйте заголовки під читача.
Пам’ятайте! Провальний заголовок зруйнує найвигіднішу пропозицію.
Практичні поради для написання заголовка, який чіпляє:
- – Обсяг — максимум 5-6 слів (текст більше 65 символів обрізається в пошуковій стрічці).
- – Особиста розмова. Зробіть апетитний заголовок для користувачів — побудуйте фразу зі зверненнями на «Ви».
- – Магія чисел. Покажіть вигоду для читача в цифрах (це може бути знижка, прибуток або можливий збиток при невиконанні певних дій).
- – Якісні слова. Подарунок! Знижка! Важливо! НЕ пропустіть! Сенсація! Абсолютно!
- – Акцент на страху читача. Покажіть в заголовку поширені помилки, проблеми, які змушують читати далі, щоб дізнатися рішення.
- – Заклик до дії. Інтригуйте аудиторію, це захоплює увагу. Закликайте зробити певний вчинок.
- – Заперечення. Використовуйте слова «стоп», «ні», «не», які допоможуть пробити стіну сумніву користувачів.
- – Ключові слова. У структуру заголовка, повинні входити тематичні слова + вигода.
Заголовок — це продовження рекламної кампанії, з якої перейшов користувач. Щоб клієнт залишився і прочитав текст, ризикуйте. Щоб поламати статистику, потрібно виділитися з натовпу.
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами