Контекстна реклама (PPC)
Контекстна реклама Google – вірне джерело для залучення покупців
Будь-який бізнесмен хотів би залучати якомога більше потенційних клієнтів. І без грамотного просування сайту в інтернеті ніяк не обійтися. Контекстна реклама Гугл в Києві, Львові чи будь-якій точці світу дозволяє отримати результат в той же день.
Вона дає можливість побачити сайт в ТОПі без тривалих очікувань. Професійне налаштування контекстної реклами, ціна якої розумна, привертає кожен день максимальну кількість потенційних клієнтів.
Це один з найпростіших способів привести покупців в інтернет-магазин або корпоративний ресурс. Купити або, правильніше, замовити контекстну рекламу в пошукових системах просто. Для цього достатньо зареєструватися в GoogleAdwords. Завдяки підказкам ви зможете налаштувати прості кампанії для показу оголошень у пошуку та на інших сайтах.
Що це таке PPC, CPC?
Кожен помічав, що при введенні певного запиту перед звичайними результатами з’являлися оголошення. Це і є пошукова реклама або CPC. В даному випадку вартість контекстної реклами Google залежить від кількості кліків по посиланню в блоці. При цьому за покази замовник не платить.
Вона може показуватися і в інший спосіб. Наприклад, ви шукали якийсь товар, а потім перейшли на ресурс абсолютно іншої тематики. І ось там збоку ви можете побачити оголошення з тими самими товарами – це медійна реклама PPC.
Навіщо потрібна контекстна реклама в Києві, Лондоні, Варшаві?
Багато бізнесменів думають, що інструмент Adwords не зовсім ефективний і навряд чи спрацює. Адже користувачі так рідко звертають увагу на рекламні оголошення. Але це один із найпоширеніших міфів.
Правильна контекстна реклама сайту в пошукових системах дає наступні переваги:
- Оголошення показуються тільки цільовій аудиторії. При правильному веденні контексту рекламний блок з вашими товарами не буде показуватися абсолютно всім користувачам інтернету. Вони розраховані тільки на ваших потенційних покупців. Сервіс дозволяє налаштувати контекстну рекламу, використовуючи географію, демографію, інтереси, цільові запити, вік для показів саме необхідній групі інтернет-користувачів.
- Демонстрація тільки в потрібний момент. Сервіси пошукових систем Гугл, Яндекс передбачають тимчасові покази. Тобто текстове оголошення або банер показується в чітко зазначений часовий діапазон. Це може бути як з 9 ранку до 18 вечора по буднях або цілодобово. Покази розподіляються рівномірно.
- Прийнятна ціна. Як раніше ми говорили, ціна контекстної реклами формується від ряду факторів, серед яких популярність запиту, рівень конкуренції в середовищі, широти таргетингу. Загальна вартість – це ціна за клік помножена на кількість переходів на сайт рекламодавця.
- Швидкий результат. Залежно від цілей компанії реклама контекстна або медійна дає свій результат, що може бути просуванням сайту, як бренду, популяризацією послуг, зростанням продажів і т.д. Уже в день запуску ви бачите результат в особистому кабінеті Гугл АдВордс або Яндекс Директ.
Етапи налаштування
Новачкам здається, що складнощів в такій справі не повинно виникнути. Написав текст, закинув гроші і чекай результату. Але це одна з помилок. Якщо не врахувати деякі фактори, то послуги контекстної реклами сайту не дадуть ніякої користі, а бюджет буде витрачено даремно.
Щоб розміщення реклами в інтернеті дало позитивний результат, важливо дотримуватися таких етапів:
- виділення переваг компанії (акції, низькі ціни, визначені бренди товарів, знижки);
- збір необхідної семантики;
- складання бюджетів;
- створення кампанії, її налаштування;
- написання текстівки;
- запуск;
- ведення;
- аналіз;
- оптимізація;
- контроль.
Скільки коштують послуги розміщення, ведення контекстної реклами в Google?
Якщо ви не є фахівцями в інтернет-маркетингу, але ваша компанія має потребу в розвитку в мережі, то рекомендується скористатися послугами налаштування та ведення контекстної реклами від професіоналів. Правильна робота дозволяє ефективно використовувати бюджет і отримати очікуваний результат. У зворотному випадку гроші будуть витрачені даремно і реклама в інтернеті не дасть ніякого результату.
Вартість послуг агентства інтернет-маркетингу буде залежати від таких факторів:
- масштабність РК;
- розміру бюджету;
- тривалість співпраці;
- складність ведення РК.
З ким укласти договір?
І ось ви зважилися оформити замовлення, але не знаєте, кому віддати перевагу. Відразу відкиньте фрілансерів. Оскільки в більшості випадків подібна співпраця не дасть позитивного результату.
Доручіть це фахівцям «ITUA». Чому саме їм:
- для кожного проекту індивідуальний підхід, ретельний аналіз ніші;
- не тільки налаштування кампанії, але і її оптимізація в зв’язку зі змінами на ринку;
- регулярні звіти про виконану роботу.
Ефективна рекламна кампанія вже через якийсь час дає позитивний результат: зростання відвідуваності на сайті, зростання продажів.
Шукаєте, у кого б замовити контекстну рекламу в Києві? Зв’язуйтеся з фахівцями компанії «ITUA». Ваше завдання тільки в тому, щоб пояснити специфіку бізнесу, а про все інше подбають професіонали. Вони допоможуть скласти оголошення, прорахують, яка ціна на контекстну рекламу в пошукових системах для вашого випадку. Використовуйте всі інструменти для просування власного бізнесу.