Фільтри та санкції пошукових систем Google та Яндекс

Дата: 27.09.2016
Автор: ITUA
Час читання: ~5 хвилин

 

Фільтри та санкції пошукових систем Google та Яндекс

Санкції пошукової системи – це ручні заходи, прийняті проти сайту, на противагу автоматичному алгоритму «фільтрів» пошукових систем. Санкції можуть варіюватися від зниження ранжирування сайту до повного його виключення з індексу.

Загальні санкції — це зниження позицій сайту на -30, -60, або -150 позицій. Тривалість санкцій ґрунтується на тому, наскільки сильно було порушено «Керівництво для веб-майстрів Google».

Google видає вручну штрафні санкції за такі дії, як:

  1. Розміщення прихованого тексту;
  2. Надмірне застосування ключових слів;
  3. Надання різних версій сайту для відвідувачів і пошукових роботів;
  4. Використання платних посилань;
  5. Неприродні вихідні посилання;
  6. Неприродні вхідні посилання;
  7. Спам, створений користувачами
  8. Чистий спам;
  9. Використання поширюючих спам безкоштовних хостерів і провайдерів динамічних DNS;
  10. Мізерний контент;
  11. Зламані сайти зі шкідливим вмістом;
  12. Не пов’язаний із тематикою сайту контент для дорослих;

Відновлення після санкцій

Щоб оговтатися від санкцій, запит на повторну перевірку можна зробити з Webmaster Tools, як тільки сайт буде вільний від перерахованих вище пунктів.

Фільтри

На додаток до основних алгоритмів ранжирування, існує ряд алгоритмічних фільтрів, які постійно здійснюються для видалення спаму й інших видів низькоякісного контенту з результатів пошуку. Фільтри, такі як алгоритми Panda і Penguin активуються періодично для чистки результатів пошуку від:

  • Дубльованього контенту;
  • Надмірного вживання ключових слів;
  • Сайтів із платними посиланнями;
  • Поганого контенту.

Відновлення після фільтрів

Запити на повторне включення не допомагають при алгоритмічних або фільтрових санкціях. Єдиний вихід — видалення фільтрованого контенту або посилань та час. Після того, як елементи, що викликали автоматичний фільтр видаляються, сайт зможе потрапити в результати пошуку наступного разу, як тільки цей конкретний фільтр оновиться.

Це може зайняти кілька тижнів або місяців для алгоритмічного штрафу, так як зміни веб-сторінки повинні бути спочатку повторно пройдені пошуковим роботом, повторно індексовані і повторно оброблені фільтром.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами