Фільтри та санкції пошукових систем Google та Яндекс
Фільтри та санкції пошукових систем Google та Яндекс
Санкції пошукової системи – це ручні заходи, прийняті проти сайту, на противагу автоматичному алгоритму «фільтрів» пошукових систем. Санкції можуть варіюватися від зниження ранжирування сайту до повного його виключення з індексу.
Загальні санкції — це зниження позицій сайту на -30, -60, або -150 позицій. Тривалість санкцій ґрунтується на тому, наскільки сильно було порушено «Керівництво для веб-майстрів Google».
Google видає вручну штрафні санкції за такі дії, як:
- Розміщення прихованого тексту;
- Надмірне застосування ключових слів;
- Надання різних версій сайту для відвідувачів і пошукових роботів;
- Використання платних посилань;
- Неприродні вихідні посилання;
- Неприродні вхідні посилання;
- Спам, створений користувачами
- Чистий спам;
- Використання поширюючих спам безкоштовних хостерів і провайдерів динамічних DNS;
- Мізерний контент;
- Зламані сайти зі шкідливим вмістом;
- Не пов’язаний із тематикою сайту контент для дорослих;
Відновлення після санкцій
Щоб оговтатися від санкцій, запит на повторну перевірку можна зробити з Webmaster Tools, як тільки сайт буде вільний від перерахованих вище пунктів.
Фільтри
На додаток до основних алгоритмів ранжирування, існує ряд алгоритмічних фільтрів, які постійно здійснюються для видалення спаму й інших видів низькоякісного контенту з результатів пошуку. Фільтри, такі як алгоритми Panda і Penguin активуються періодично для чистки результатів пошуку від:
- Дубльованього контенту;
- Надмірного вживання ключових слів;
- Сайтів із платними посиланнями;
- Поганого контенту.
Відновлення після фільтрів
Запити на повторне включення не допомагають при алгоритмічних або фільтрових санкціях. Єдиний вихід — видалення фільтрованого контенту або посилань та час. Після того, як елементи, що викликали автоматичний фільтр видаляються, сайт зможе потрапити в результати пошуку наступного разу, як тільки цей конкретний фільтр оновиться.
Це може зайняти кілька тижнів або місяців для алгоритмічного штрафу, так як зміни веб-сторінки повинні бути спочатку повторно пройдені пошуковим роботом, повторно індексовані і повторно оброблені фільтром.
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами