Як підвищувати продажі при високій конкуренції на ринку?

Дата: 02.06.2017
Автор: ITUA
Час читання: ~9 хвилин
Disclaimer

Інформація у статті не актуальна. Бітрікс24 - продукт країни-агрессора. Зверніться до нас і ми запропонуємо вам чудову альтернативу.

Сучасний бізнес активно розвивається, а значить, зростає і конкуренція. Зрозуміло, кожен підприємець хоче отримувати якомога більше прибутку і залишатися лідером на ринку. Тому цікавить питання, як успішно продавати в умовах високої конкуренції.

У таких випадках варто уважно переглянути кожну деталь. Зробіть максимально зручним ресурс для користувача, викладіть величезну кількість потрібної інформації про товар або послуги.

Приділяйте особливу увагу УТП. Чи не намагайтеся працювати тільки на отримання власної вигоди. Дії направляйте на вирішення проблем клієнта.

Організація відділу продажів

Ще однією проблемою для підприємців-початківців стає організація відділу продажів, якого раніше не було. Від його роботи залежить кількість продажів, а значить і прибуток компанії. Щоб ваш відділ завжди працював успішно, запам’ятайте кілька правил:

  • пошук кваліфікованих співробітників;
  • наявність CRM, робота тільки з системою;
  • наявність навчальної інформації.

При пошуку співробітників для відділу продажів, чітко розумійте, якою діяльністю будете займатися. Різні товари — різні продажі. Найняті співробітники виконують певні обов’язки, а не все відразу. Менеджер повинен чітко знати, як вирішити проблеми клієнта, а не розбиратися в технічних особливостях. Так ви отримаєте максимальний результат.

Для роботи використовуйте CRM. Вносьте абсолютно всю інформацію, що надходить в систему. Це значно покращує роботу. Формуйте воронки продажів для перегляду кількості успішних угод від загального числа. Правильна організація роботи дасть позитивний результат.

При прийомі нових співробітників на роботу, виділіть час для їх навчання. Зберіть в одну базу всі необхідні файли: опису товарів, торговельні пропозиції. До неї повинен бути простий доступ.

Побудуйте роботу менеджерів таким чином, щоб вони приділяли увагу не тільки доопрацюванню клієнтів для укладення угоди, але ще і пошуку нових контактів для тривалої співпраці. Повірте, з хорошим клієнтом набагато легше працювати.

В умовах високої конкуренції станьте ближче до споживача. Надавайте йому інформацію, зрозумілу для нього. Намагайтеся пропонувати додаткові послуги в залежності від продукту.

Можливості CRM

Якщо при відкритті власного бізнесу, ви плануєте досягти максимальних успіхів, то використовуйте Бітрікс24.

Грамотно організована діяльність відділу продажів, дозволить отримувати прибуток навіть на ринку з високою конкуренцією.

Бітрікс 24 — список інструментів для поліпшення роботи цілої компанії:

  1. Ведення завдань і проектів. Можливість створювати завдання для співробітників, виставляти терміни, контроль виконання.
  2. CRM. Підвищуйте свої продажі. Контролюйте ліди і клієнтів. Робіть аналіз воронки і показників.
  3. IP-телефонія. Здійснюйте дзвінки прямо з порталу. Слідкуйте за якістю розмов.
  4. Чат і відеодзвінки. Спілкуйтеся (робіть дзвінки, листуйтеся) без проблем з будь-якого доступного мобільного пристрою.
  5. Соцмережа компанії. Спілкуйтеся усі разом, обговорюйте важливі проекти.
  6. Відкриті лінії. Звертайтесь до клієнтів без затримок і в поставлені терміни.
  7. Документи в online.
  8. Диск. Сховище файлів з функцією внесення правок і share.
  9. Календарі. Можливість планування зустрічей зі співробітниками, броні переговорних.
  10. Пошта. Можливість зберігання на пошті необмеженої кількості файлів, захист від вірусів і спаму.
  11. Робочий час. Контроль робочого часу підлеглих, складання звітів про виконану роботу начальству, пульс компанії.
  12. Автоматизація Бізнес-процесів.
  13. Мобільність. Безкоштовний додаток можуть завантажити всі, кому необхідно залишатися на зв’язку 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Більше, ніж просто CRM. Бітрікс24: Корпоративний портал — це:

  • – безпека і надійне зберігання корпоративної інформації;
  • – внутрішні і зовнішні комунікації;
  • – соцмережа (чат, дзвінки, можливість обмінюватися документами і медіафайлами); ​​
  • – повне ведення проектів (робота в групах);
  • – автоматизація та систематизація індивідуальних бізнес-процесів фірми;
  • – планування і облік часу роботи кожного зі співробітників, звіти;
  • – постанова та коригування завдань, контроль їх виконання постановником (директором, керівником) з урахуванням видимості витраченого часу на виконання, призначення співвиконавців/відповідальних/спостерігачів;
  • – CRM: управління продажами, ведення клієнтів і робота з лідами, аналіз;
  • – Воронка продажів;
  • – IP-телефонія;
  • – Desktop- і мобільний додаток для зручного користування;
  • – інтеграції з популярними програмними додатками;
  • – зручний і простий у використанні інтерфейс.

 

При впровадженні Корпоративного порталу Бітрікс24, ви отримуєте 5 годин навчання і консультації БЕЗКОШТОВНО.

Наші фахівці допоможуть вам розібратися з інструментарієм програмного продукту і навчать користуватися новими можливостями, щоб впровадження CRM підвищило рівень обслуговування клієнтів і збільшило продажі, а не стало «ящиком Пандори».

Ми навчимо використовувати всі можливості Бітрікс для досягнення максимальної ефективності роботи і допоможемо вивести бізнес на новий рівень.

Дізнайтеся, як керувати компанією з телефону і почніть діяти вже сьогодні!

Реєстрація БЕЗКОШТОВНО

Дізнатися більше

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами