CRM vs Excel: що краще для бізнесу?

У сьогоднішньому відео розбираємо питання CRM vs Excel: що краще для бізнесу?

Можливості сучасна CRM перед Excel:

– Картка клієнта (один екран зі вкладками), де видно всі реквізити, інформація та операції по клієнту;

– Статуси угоди з можливістю керувати і бачити, на якій стадії знаходиться клієнт; – Можливість приймати онлайн-оплати;

– Можливість писати прямо з CRM на пошту або відправити SMS;

– Підключення зовнішніх каналів комунікації: Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook, Instagram, сайт;

– Сегментація бази клієнтів за інтересами;

– IP-телефонія – можливість слухати все аудіозвонкі, як спілкується менеджер;

– Можливість виставити рахунок, КП, акти за все в один клік;

– Підключення роботів: тригерних повідомлень про завдання, дзвінку клієнта або про те, що неможливо перейти на наступну стадію операції;

– Можливість поставити план продажів і систему звітності по кожному менеджеру.

Які найпоширеніші проблеми з Excel?

– У таблицях складно оцінити потенційні угоди, застійні угоди, стадії роботи з клієнтом.

– Excel дає досить слабкі можливості звітності, багато часу йде на обробку даних, побудова вибірок і аналіз.

– В CRM можна налаштувати декілька рівнів доступу до даних клієнтів, в Excel це зробити неможливо.

– Таблиці дають лише мінімальний набір функцій для сегментації клієнтів і персоналізації впливів.

– Для Excel не існує адекватних інтеграцій з іншими бізнес-системами і сервісами, наприклад, плануванням, бізнес-процесами, телефонією, 1С.

– В електронних таблицях неможливо здійснювати грамотне персональне і колективне планування.

– У таблицях існують проблеми з прикріпленням файлів.

– Швидке масштабування і зростання бізнесу не витримає жодна таблиця

– У таблицях не передбачено автоматичного заповнення інформації, наприклад, з сайту або для первинної документації.

– Процес оновлення інформації в таблицях необхідно контролювати, в той час як CRM – єдиний актуальний джерело інформації.

– У таблицях не помітні глибокі зв’язки між даними, оскільки це не реляційна СУБД, а «плоске» уявлення даних (як би один зріз).

Коли настає судний день і потрібно приймати рішення про перехід з Excel в CRM?

– Коли у вас вже є напрацьована база клієнтів; – Коли менеджерів стає більше, ніж 3 (включаючи вас);

– Коли … А взагалі, чим раніше ви це зробите, тим буде краще. Наприклад, в тому ж Бітрікс24 є безкоштовна версія з обмеженим функціоналом, яка покриє базові потреби малого бізнесу.

Що варто знати перед переходом з Excel в CRM?

Перед міграцією в CRM, потрібно буде привести вашу базу в необхідний формат, який вимагає того обрана CRM-система.

Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами