Як залучити клієнтів через Google Maps
Частка користувачів Карт у всесвітній мережі становить понад 40%.
Має вищі пошукові показники (показники відмов, глибина переглядів і час перебування на сайті) в порівнянні з трафіком, навіть з пошукового запиту. Більшу частину аудиторії, яка користується Google Maps не тільки в якості карти, а й для пошуку організацій, займають фахівці і керівники. Цільова аудиторія, переважно, у віці 25-34 роки.
Для яких компаній актуально: для локального бізнесу, де важливо розташування (кафе, ресторани, бізнес-центри, торгово-розважальні центри, магазини, медицина, курси, тощо)
Для яких компаній не цікаво: для сфер діяльності, за якими не виводиться фрагмент карти в web-пошуку; порталів і торгових майданчиків, не прив’язаних до точного місця перебування.
Для просування організації на Google Maps створюється обліковий запис, заповнюється картка організації:
• фактична адреса розташування компанії;
• номер телефону, e-mail, сайт;
• точно визначена сфера діяльності;
• актуальні фото;
• час роботи;
• форми оплати;
• середній чек;
• наявність wi-fi.
Для кращого ранжирування необхідно: укласти адресу в тег «address»; направити дані для Google Earth; розмістити посилання на профіль організації в сервісі Google+.
Просування залежить від:
• коректного і повного заповнення профілю;
• відгуків (від користувачів Google і інших сервісів Інтернету), залишених з різних акаунтів. Головна вимога до них — коректність і якість. Для збільшення відгуків, рекомендується пропонувати знижки та бонуси для користувачів;
• оцінки відгуків (тільки з коментарем).
Відстежити ефективність компанії можна, переглянувши статистику показів і переходів в особистому кабінеті через Google Аnalytics.
Просування організації за допомогою Google Maps — це отримання більшої кількості лідів та інструментів впливу на позиції в органіці.
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами