Каштан 2000

CRM

«Каштан 2000» - мікрофінансова організація по видачі кредитів під заставу, автомобілі, спецтехніку і нерухомість по всій Україні.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. Впровадження CRM-системи для ведення бази клієнтів в систематизованому вигляді з можливістю відстежити історію і мати розподілений доступ до неї для співробітників з різних філій
  2. Заведення нових клієнтів і поліпшення взаємовідносин з діючими клієнтами
  3. Оптимізація рутинних завдань, які можна автоматизувати (наприклад, перенесення анкети клієнта з письмового в електронний вигляд)
  4. Аналітика по менеджерам
Що було реалізовано:
  1. Налаштування CRM-системи під різні напрямки угод для регіональних відділів
  2. Розмежування прав доступу між співробітниками
  3. Автоматизація процесу перенесення даних з анкети в базу - CRM форма «Анкета»
  4. Налаштування роботів (відправка повідомлень клієнтам у вигляді повідомлень і розрахунок дат щомісячних платежів)
Результати, які отримав клієнт

Систематизація роботи з клієнтами за допомогою CRM-системи

Всі дзвінки клієнтів відображаються в CRM і виключена можливість втрати клієнта через відсутність відповіді на звернення

Автоматизація однотипних завдань, внаслідок чого, звільнений час співробітника перенаправлено на інші, більш важливі, завдання

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
«SkyTrade»

Доопрацювання корпоративного порталу CRM в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв’язки з 1C.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Алай

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську компанію НВП “АЛАЙ” для автоматизації роботи.

Integrity Vision

Впровадження корпоративного порталу CRM українському IT-інтегратора для створення єдиного віртуального офісу співробітникам, впровадження системи звітності за періодами і налаштування CRM-системи по роботі з клієнтами.

Молоко від фермера

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

№1 из N