Як мінімізувати відтік клієнтів за допомогою CRM системи

Дата: 24.07.2024
Автор: ITUA
Час читання: ~8 хвилин

Клієнти – це найцінніший актив будь-якого бізнесу, їх задоволеність та лояльність є ключем до росту прибутку компанії. Важливо не тільки залучати нових лідів, а й мати звʼязок з вже наявною клієнтською базою. Витрати на маркетинг, просування та рекламу для залучення нових клієнтів завжди вищі, ніж утримання поточних. А постійні клієнти з часом купують більше, чим допомагають бізнесу не тільки економити кошти на просування, а й отримувати дохід та неупинно рости.

Як зберегти клієнтську базу

Перший крок до впровадження стратегії утримання клієнтів – це пошук причин їхньої відмови від послуг вашого бізнесу. Для того, щоб пришвидшити процес аналізу та сформувати чітке уявлення про фактори, які впливають на відтік клієнтів слід впровадити CRM-систему. Це система, яка допоможе зберігати та впорядкувати великі обсяги інформації про клієнтів, угоди, деталі їх перебігу та кінцевий результат.

Ключові особливості інтеграції з CRM:

  • Централізовані дані про клієнтів
  • Оптимізація процесів
  • Єдине уявлення про клієнтів
  • Персоналізований клієнтський досвід
  • Аналіз даних в режимі реального часу

Які проблеми вирішує CRM-система?

  1. Залучення нецільового трафіку. Ліди, які не відповідають цільовій аудиторії вашого бізнесу, будуть втрачатися вже на початковому етапі взаємодії. CRM-система дозволяє побудувати чіткий портрет ідеального клієнта, тим самим налаштовувати рекламні інтеграції на необхідну аудиторію.
  2. Низький рівень сервісу. Тривале очікування клієнтом на відповідь – основна причина втрати клієнтів. CRM допомагає швидко обробляти заявки лідів та запити клієнтів. Якщо лід залишає заявку в неробочі години, він автоматично отримує сповіщення про те, коли з ним звʼяжуться. Маючи доступ до даних про клієнтів в режимі реального часу, компанії можуть надавати своєчасну та релевантну підтримку своїм клієнтам, що призводить до підвищення рівня їхньої задоволеності.
  3. Низька продуктивність. Інтеграція з CRM впорядковує процеси та усуває ручне введення даних, дозволяючи працівникам зосередитися на більш важливих завданнях.
  4. Хибне прийняття рішень. Аналізуючи дані про клієнтів у режимі реального часу, компанії можуть виявляти тенденції та закономірності, що дозволяє їм приймати обґрунтовані рішення для покращення залучення та утримання клієнтів.

Інтеграція CRM у ваш бізнес дозволить збирати зворотний звʼязок, своєчасно виявляти причини невдоволення, аналізувати отримані дані та запобігати відтоку клієнтів.

Переваги використання CRM для запобігання втрати клієнтів

Інтеграція з CRM має важливе значення для компаній, які прагнуть максимізувати знання про клієнтів та стимулювати зростання. Централізація даних про клієнтів, оптимізація процесів та аналізу даних в режимі реального часу, дозволяє компанії отримати глибше розуміння своїх клієнтів і надавати їм персоналізований досвід, що сприяє підвищенню лояльності та прибутковості. Маючи правильну стратегію інтеграції з CRM, компанії можуть розкрити справжній потенціал даних про клієнтів і досягти довгострокового успіху. CRM дозволяє:

  1. Скоротити час на адаптацію клієнта до продукту. Завдяки персоналізованим інструкціям та автоматизованим розсилкам, ви зможете швидше донести до клієнтів всю цінність вашого продукту.
  2. Покращити обслуговування клієнтів – персоналізувати комунікацію та пришвидшити розвʼязання проблем клієнтів.
  3. Аналізувати та прогнозувати дані – виявляти тенденції та моделі поведінки, прогнозувати ризик втрати клієнта та своєчасно запобігати цьому.
  4. Автоматизувати процеси – знизити кількість помилок та економити час на реалізацію.
  5. Вибудовувати лояльність – впроваджувати програми лояльності та відстежувати задоволеність клієнтів.

Повернення втраченого клієнта

Навіть втративши клієнта, не втрачайте з ним зв’язку. Сучасні маркетингові інструменти дозволяють відновити взаємодію з аудиторією. Це можна зробити шляхом:

  • Використовуйте дані про клієнтів, щоб створювати індивідуальні пропозиції. Наприклад, якщо клієнт відмовився через високу ціну, запропонуйте знижку на конкретний продукт або послугу.
  • Повідомляйте клієнтів про оновлення, нові функціонали або послуги, які можуть зацікавити його.
  • Для клієнтів, які не встигли оцінити всі переваги вашого продукту, запропонуйте поновити період тестового користування.

Чому це працює?

Систематичний діалог, якісна підтримка та увага до потреб клієнтів допомагають побудувати довіру та лояльність. А CRM-система забезпечує ефективну організацію взаємодії з клієнтами та дозволяє легко відстежувати результати маркетингових кампаній.

Отримати консультацію
Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами