Які бувають способи просування сайту? Знайомимось із деякими поширеними методами
Сучасний ритм життя став таким, що все більше часу здійснюються покупки або замовляються послуги через інтернет. Це вигідно, швидко та зручно.
Відповідно і зростає конкуренція серед компаній чи різних інтернет-магазинів. Кожен хоче опинитись на першій сторінці видачі, щоб бути максимально помітними.
Зрозуміло, що це не станеться магічно. Для цього потрібно виконувати цілий комплекс робіт, який дасть бажаний результат. Для цього вибираються оптимальні способи просування сайту та детально дотримуються стратегії.
Які бувають способи просування інтернет-ресурсу?
Пошукова оптимізація (SEO)
Це один із найефективніших способів отримання трафіку на сайт. Це досить тривалий процес, який дає позитивний результат – ріст позицій.
Саме SEO-просування складається з багатьох етапів:
- Спочатку детально аналізують сам сайт, нішу, конкурентів. Все це необхідно для складання стратегії.
- Після цього виникає потреба у формуванні ядра та структури сайту.
- Потрібно сформувати завдання на внутрішню оптимізацію. Також не забувайте про внутрішню перелінковку.
- Окрему увагу варто приділити оптимізації контенту.
- Проводять комплекс робіт із зовнішньою оптимізацією. Регулярно збільшується маса посилань.
Кожен із цих етапів має свої особливості. Фахівці мають розібратися у всіх тонкощах.
Контекстна реклама
Це персональні оголошення, які показуються користувачеві на основі його запитів. Коли ви введете певний запит у пошук, то по ньому можете побачити до 4 оголошень зверху і до 3 знизу.
Якщо говорити про переваги контекстної реклами, то результати ви можете отримати відразу після запуску. До того ж ваші оголошення показуватимуться лише релевантній аудиторії. Тільки пам’ятайте, що після закінчення бюджету ваші оголошення більше не буде видно.
Медійна реклама
Її завдання полягає у тому, щоб звернути увагу користувача. Це можуть бути різні банери, відеоролики. Різні формати дозволяють підібрати найкращий варіант, щоб потім отримати максимальний ефект.
Все це робиться для збільшення впізнаваності бренду та виведення продукту на новий рівень. До того ж реклама показуватиметься лише релевантній аудиторії.
SMM
Маркетинг у соціальних мережах – це один з простих способів охопити величезну аудиторію. За допомогою соціальних мереж ви можете привернути увагу до свого продукту, підвищити впізнаваність бренду. До того ж ви зможете постійно взаємодіяти з аудиторією. Ви можете отримати від них зворотний зв’язок.
Email-маркетинг
Цей спосіб просування використовує email-розсилку. З її допомогою можна побудувати довіру, підвищити трафік та впізнаваність бренду. Вам потрібно чітко визначитися з цільовою аудиторією та вигодами компанії.
Підбираючи способи просування сайту, важливо чітко розуміти, що вони підходять для вашого випадку. Фахівці «ItUa» уважно в усьому розберуться і складуть вам цілий комплекс робіт, який у майбутньому дасть позитивний результат.
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами