Семінар від експертів електронної комерції PROM.UA: «Побудова успішного бізнесу в інтернеті»
Розглядалися і обговорювалися наступні теми:
1) Оновлені можливості на порталі PROM.UA
2) Отримання максимальної ефективності від розміщення в каталозі порталу PROM.UA
3) Основи SEO і застосування інструментів пошукової оптимізації на порталі PROM.UA
4) Цільова реклама для вашого бізнесу.
Основна інформація з доповідей або що ми дізналися нового?
PROM.UA існує в Україні вже 7 років і активно продовжує розвиватися. На порталі PROM.UA зареєстровано: 6 млн користувачів, 53 тис компаній. Що дає портал PROM.UA: власний сайт, доступ до торговому майданчику, консультації та навчання. Тільки в листопаді на порталі PROM.UA було 15 млн відвідувачів, кількість яких з кожним роком збільшується на 25%.
Портал був вдосконалений і доданий функціонал
1. Конвертер валют 2.0:
- – дає можливість вказати курс з сайту НБУ; (також можна вводити вручну);
- – можливість розміщувати кілька курсів валют (наприклад: на групу товарів/окремих виробників, тощо);
- – перерахунок цін на групу товарів в національній валюті в зв’язку з курсом;
- – можливість округлити суму.
2. Залишки товарів:
- – дає можливість синхронізації з 1С;
- – повідомлення на сайті про наявність/відсутність товару (наприклад: багато на складі/мало на складі/є в наявності/немає в наявності);
- – повідомлення на сайті про появу товару на складі;
3. Різновиди товарів:
- – можливість вказувати будь-який розмір, як зручно продавцеві (наприклад: розмір одягу XL або 36, тощо);
- – можливість вказувати будь-який колір товару без обмежень (продавець вказує все, що вважає за необхідне).
4. Прості розсилки і сегментація бази (e-mail marketing):
- – можливість вибору одержувачів розсилок по сегментам ЦА (дівчата/чоловіки, тощо) і відправки наприклад: дівчатам які вчинили покупку в вашому інтернет-магазині більше 3-х разів;
- – немає обмежень в розсилках (раніше можливо було не більше 500 одержувачів).
5. Рейтинг якості товару (змінилися правила підвищення/обнулення рейтингу):
- – 95% і вище позитивних відгуків із обслуговування клієнтів;
- – «плавне» обнулення рейтингу при порушеннях правил: 1-е порушення -20% від рейтингу, 3 і більше порушень призводять до обнулення рейтингу товарів на сайті.
6. Товарні інформери 2.0 (збільшення продажів):
- – можливість запуску реклами по всьому порталу;
- – можливість запуску реклами на порталі за сегментами ЦА з точністю до регіону.
7. Мобільний додаток:
- – при введенні імені, оформляючи замовлення, спливає українська клавіатура;
- – при введенні e-mail, оформляючи замовлення, спливає англійська клавіатура;
- – при введенні номера телефону, оформляючи замовлення, спливає цифр. клавіатура.
Портал PROM.UA рекомендує більше інвестувати в контекстну рекламу й інші канали, ніж в SEO просування сайтів .
Максимальна ефективність від каталогу PROM.UA
Каталоги PROM.UA:
- – 7 тис категорій;
- – 54 млн пропозицій;
- – 240 тис угод.
Тільки 8% відвідувачів сайту користуються пошуком. Важливі моменти: назва товару, ключові слова, опис, характеристика товару.
Помилки в оформленні товару=помилки при видачі товарів в пошуку
Категорія товару:
- – розумні алгоритми;
- – модерація категорій;
- – фільтри;
- – моделі товарів;
- – регіони доставки;
- – оптові ціни;
- – знижки.
Важливо правильно і повністю заповнювати перераховані вище категорії товару для правильної видачі результатів при пошуку на сайті.
SEO-бубон — інструмент сеошника
Просування по пошуковим системам України:
- – 30% — Яндекс;
- – 60% — Google;
- – 10% — інші пошукові системи.
Фахівці PROM.UA рекомендують ознайомитися і скористатися рекомендаціями для веб-майстрів від Google і підключити інструменти: Google Webmaster Tools і Яндекс Вебмайстер.
Фахівці PROM.UA рекомендують використовувати тільки унікальний контент (тексти):
- – тексти, які максимально відображають суть сторінки на яку потрапляє відвідувач;
- – якість текстів (багато ключових слів в тексті погано позначається на ранжируванні);
- – унікальні тексти (+ додаткова перевірка тексту на відповідних ресурсах);
- – якісні тексти (велика кількість ключових слів негативно позначаються на ранжируванні сайту).
Семінар був підготовлений для аудиторії новачків в сфері e-commerce, в планах яких почати свій бізнес з порталом PROM.UA або приступити до просування вже існуючого інтернет-магазину на PROM.UA Відгуки від користувачів, які розміщують свої товари на порталі PROM.UA, в більшості випадків негативні, так як у порталі багато недоробок у фільтрах, каталогах, які не коректні видачі товарів в пошуку (один із значущих коментарів із залу: на сторінці товару за бажанням продавця можуть розміщуватися два види цін: роздрібна та оптова, але в той же час відвідувачам сайту, відкриті дві ціни одночасно. Портал не дає можливості обмежувати показ цін для певного кола відвідувачів сайту, таких як оптові покупці).
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами