CRM-система для малого бізнесу
безкоштовною консультацією
– ми впроваджуємо!
безкоштовну консультацію
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
Впроваджена CRM для малого бізнесу – успішна діяльність надалі
Багато хто зараз намагається відкрити власну справу. Найчастіше це невеликий бізнес, а в майбутньому його планують розширювати. Без автоматизації процесів ви не зможете досягти поставленої мети та ризикуєте розоритися, проте CRM-система для малого бізнесу не дозволить цього.
Що дасть вкладення коштів у придбання програмного забезпечення?
У бізнесменів-початківців стартовий бюджет мінімальний і вони не готові витрачати гроші на покупку системи. Цей момент якось відкладається, а поки що працюють зі звичайними файлами. Та й співробітники з усім справляються.
Але згодом бізнес розширюється, зростає кількість клієнтів і починається хаос. Менеджери не встигають обробляти замовлення чи постійно плутають інформацію. База знаходиться по різних файлах і не виходить все об’єднати в одне ціле. Від такого обслуговування потенційні клієнти просто йдуть до інших.
А як би розвивалася ситуація, коли є проста CRM для малого бізнесу:
- Ніяких файлів та розкиданої інформації. Все зібрано в одній базі. На пошуки витратите кілька секунд. При звільненні одного співробітника інший швидко розбереться у справі. До того ж виключено крадіжку чи втрату даних.
- При надходженні замовлення менеджер вносить інформацію до картки, що зберігається у базі. Якщо клієнт звертався кілька разів, то відображається вся історія.
- Система нагадування та планування справ дозволить вибудувати правильну роботу з кожним клієнтом і не пропустити важливих дій.
Думаєте, це всі можливості. Програмне забезпечення має такі функції:
- розсилання з різними пропозиціями;
- інтеграція із сайтом, соц.мережами;
- підключена телефонія;
- можливість формувати звіти та контролювати роботу.
У результаті менеджери перестають витрачати час на рутинну роботу і займаються новими або постійними клієнтами. Якість обслуговування покращується та мінімізується людський фактор. У результаті користувачі залишаються задоволеними та знову повертаються до вас. І це прямо впливає збільшення прибутку.
На що звертати увагу вибираючи CRM для малого бізнесу?
Не бажаєте в майбутньому мати проблем із функціонуванням програмного забезпечення, звертайте увагу на такі пункти при виборі підрядника:
- досвід роботи на ринку;
- послуги, що надаються;
- цінова політика.
Віддавайте перевагу тим, хто, крім продажу, займається ще обслуговуванням системи. Жодні збої в роботі вам не страшні. До того ж вони легко виконають доопрацювання та впровадять оновлення.
Чому варто укласти договір з ITUA:
- співпраця з різними сферами бізнесу;
- професійне обслуговування;
- виконання роботи у поставлені терміни.
Не проґавте свій шанс для подальшого розвитку власної справи.
Цікавить якісна CRM для малого бізнесу в Україні? Залишіть свою заявку на сайті ITUA. З вами зв’яжеться фахівець та допоможе розібратися у цьому питанні. На основі отриманої інформації складеться пропозиція, в якій прорахують вартість CRM для малого та середнього бізнесу та терміни впровадження. З самого початку забезпечте своїй справі успіх і розвиток.