Реклама крутиться, а продажів немає. Чому з цим стикаються всі підприємці?
Перед стартом будь-якої онлайн-реклами, потрібно обзавестися людьми в штаті або найняти команду із зовні, так як робити все самому – неефективно.
Отже – перша помилка:
1) Не перевіряти аутсорс-компанію / штатних співробітників на якість
Якщо це аутсорс-підрядник, рекомендуємо дивитися на:
– Кейси;
– Нішевий досвід;
– Відгуки реальних клієнтів;
– Довіритися емпатії.
Якщо це маркетолог в штат, рекомендуємо:
– Брати зворотний зв’язок на попередніх місцях роботи, перевіряти соцмережі кандидата;
– Дивитися нішевий досвід;
– Використовувати рекрутингові інструменти: тестове завдання, бланк цінностей, портрети кандидата;
– Довіритися емпатії.
2) Чи не втягуватися в процес
Не важливо, взяли ви людини в штат або це підрядник із зовні. Він ніколи не буде знати ваш бізнес так добре, як ви. Якщо не втягуватися в процес, не надавати інформацію і не відповідати на уточнюючі питання, то очікуваного результату не вийде.
3) Чи не впроваджувати рекомендації маркетологів
“” Хто Рекомендацій не впроваджує, той лидов втрачає;) “”. Будь-який бізнес – інвестиція. Без постійних поліпшень, він швидко втрачає актуальність, і як наслідок, виникає недоотримання прибутку. У нас був клієнт, який не хотів впроваджувати наші рекомендації в щомісячних звітах, а потім, коли почав втрачати трафік з позиціями по SEO, то різко прокинувся;
4) Економити і робити напівзаходи
“” У бізнесу ніколи немає грошей, щоб написати код якісно, але завжди є гроші, щоб написати його двічі “”. Якщо ви не хочете злити гроші в унітаз, не можна брати на проект невиправдано дешевих підрядників / слабких фахівців, економити на контенті, красти тексти у конкурентів або використовувати стокові фотографії.
5) Чи не аналізувати результати
“” Якісь кліки є, якісь заявки приходять, якісь дзвінки фіксуються. Начебто реклама працює. Який прибуток? А фіг його знає, але процес йде “”.
Приблизно так виглядає реклама без докладного аналізу. Чи не аналізуючи дані, ви не будете знати, чи добре підрядник справляється зі своїм завданням, який канал конвертує, а який ні. А може, навпаки, реклама добре працює, але відділ продажів погано обробляє заявки. Важливо робити зріз кожного з відділів, щоб скласти цілісну картину рентабельності реклами.
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами